top of page

Verzending- en retourbeleid

B E S T E L L I N G E N

​

Is het mogelijk een bestelling te annuleren of aan te passen?
Ons printproces is sterk geautomatiseerd. Het kan zijn dat je bestelling al binnen een paar minuten in behandeling wordt genomen. Neem bij annulatie contact op via info@bibliosigns.com of via telefoon 09 381 93 45 om te kijken wat we voor je kunnen doen.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
De levertijd is standaard 5 werkdagen.
Is je bestelling dringend? Neem dan contact op via info@bibliosigns.com of via telefoon 09 381 93 45.

Kan ik vooraf een offerte ontvangen?
Ja zeker, stuur een mail naar info@bibliosigns.com met een duidelijke omschrijving van jouw bestelling. We zorgen dat je eerstdaags een passende offerte ontvangt.

Hoe komt het dat ik nog geen bestelbevestiging ontvangen heb?
Soms kan het even duren voordat jouw bestelling in ons systeem is verwerkt. Krijg je geen antwoord met ontvangst bestelling, neem dan contact met ons op. Dan kan het zijn dat er iets is misgegaan. Contact op via info@bibliosigns.com of via telefoon
09 381 93 45  zodat we dit voor je kunnen nagaan.

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Het is helaas niet mogelijk de etiketten te retourneren.
Etiketten zijn nooit in voorraad en worden pas geprint na ontvangst van de bestelling.
 

​

L E V E R I N G E N

Kan ik het bezorgadres nog aanpassen?
Dit kan niet bij geplaatste bestellingen, enkel bij nieuwe bestellingen.
Gelieve duidelijk het leverings- en facturatieadres door te geven bij bestelling.

Kan ik mijn bestelling laten leveren op een ander adres?
Ja hoor, we leveren jouw bestelling op de adres dat je ons opgeeft bij de bestelling.

Wat gebeurt er met mijn bestelling op het moment dat er niemand aanwezig is?
Onze bestelling worden verstuurd via BPost. Is er niemand aanwezig dan wordt de bestelling opnieuw aangeboden of kan je de bestelling ophalen in een dichtstbijzijnd afhaalpunt.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Absoluut! Zodra wij jouw bestelling versturen, sturen wij jou een bevestiging per mail. Hierin vind je een link om je bestelling te volgen.

In welke landen wordt geleverd?
We leveren momenteel enkel in België

Kan ik mijn bestelling afhalen?
Ja, ben  je in de buurt, dan kan je zeker de bestelling afhalen.

Kan ik een tijd aangeven voor het leveren van mijn pakket?
Neen, dit is helaas niet mogelijk

Mijn bestelling is niet geleverd, wat te doen?
Wat vervelend om te horen. We raden je aan om allereerst de track en trace code te raadplegen. Misschien heeft BPost vertraging opgelopen.
Mocht je alsnog de bestelling niet ontvangen hebben, neem dan zeker contact met ons op via
info@bibiosigns.com. We zullen er alles aan doen om de oorzaak van de vertraging te achterhalen en het probleem zo snel mogelijk voor  je oplossen.

Wat zijn de leveringskosten?
Leveringskosten zijn 17,50 euro excl btw. Bij bestelling > 100 vellen worden geen leveringskosten aangerekend. Het is goed om weten dat bij iedere bestelling de rekening voor de verpakking is inbegrepen.

Mijn producten zijn beschadigd, wat te doen?
We willen dit zo snel mogelijk voor je oplossen! Om ons te laten weten welk product er beschadigd is, stuur je een mail naar info@bibiosigns.com samen met een foto van het beschadigde product en de verpakking. We nemen zo snel mogelijk contact met je op om dit op te lossen.


 

bottom of page